van account wisselen op iPhone ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je als je ingelogd bent op een itunes account op je iPhone, wisselen naar een andere account zonder gebruik te maken van iTunes ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van account wisselen op iPhone ?
Kun je als je ingelogd bent op een itunes account op je iPhone, wisselen naar een andere account zonder gebruik te maken van iTunes ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp niet wat je precies bedoelt, kun je je vraag nog eens toelichten? Wat wil je precies, waarvoor wil je dat, kun je een concreet voorbeeld noemen, wat heb je zelf al geprobeerd, wat ging er mis, enz...
|
|||
|
|||
Het is al opgelost. Ik wilde op de iPhone van iTunes account wisselen van de NL store naar de USA store en wilde weten of je dat dus ook zonder iTunes kon doen. Kan dus alleen als de iPhone aan iTunes hangt.
|
|
||||
|
||||
En dat is best jammer, ik heb nl niet altijd de beschikking over een pc met iTunes bv op mijn werk
|
|
|||
|
|||
He jammer, wilde dus ook iets in US Store downen. Gaat dus nu niet helaas...
|
|
|||
|
|||
Itunes Ned. / USA Account
Hi,
Ik heb een Ned. account in mijn iTunes, ook met een credit (via een giftcard). Nu heb ik nog een giftcard gekregen maar deze komt uit USA. Als ik deze invoer dan krijg ik ook de melding dat ik die niet kan toevoegen op mijn betaand (Ned.) account. Als ik nu een nieuw account aan maak voor de USA store kan ik dan nog steeds al mijn programma's op mijn iPhone installeren? Of ben ik dan ook alles kwijt? van mijn Ned. account. Kort om kan mijn iPhone apps installeren van 2 verschillende iTunes / stores accounts Groeten Robertoo |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wisselen van provider in Spanje | britclog | Unlock | 0 | 30-03-11 00:52 |
Wisselen van US naar NL account | avantveld | iPad algemeen | 5 | 23-09-10 13:01 |
Niet meer wisselen USA en NL account | Sjeltur | iPad algemeen | 0 | 22-06-10 06:49 |
Account wisselen | Siburt | iPhone Apps | 0 | 11-04-10 04:30 |
Mac OS X: Itunes Account wisselen op IPhone | rcwvanes | iTunes | 4 | 01-03-08 19:59 |
|
|