Niet meer wisselen USA en NL account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel raar, in begin werkte ik met mijn NL account op de iPad...., maar kwam er achter dat ik voor Barnes and Noble en ibookms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet meer wisselen USA en NL account
Heel raar, in begin werkte ik met mijn NL account op de iPad...., maar kwam er achter dat ik voor Barnes and Noble en ibookms mijn USA account moet gebruiken...
Ik had ze dus ook voor een week netjes naast elkaar werken. Maar vandaag blijkt het plots onmogelijk om nog iets via mij USA account te doen.... Elke keer, ondanks dat ik echt in mijn USA ben ingelogd, vraagt hij om het wachtwoord bij mijn NL account.... Anderen hier ook last van....en misschien ook een oplosssing...?? (ik kan nu bijvoorbeeld mij ibooks niet updaten) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wisselen van US naar NL account | avantveld | iPad algemeen | 5 | 23-09-10 13:01 |
Account wisselen | Siburt | iPhone Apps | 0 | 11-04-10 04:30 |
Windows: van account wisselen op iPhone ? | nomad | iTunes | 6 | 09-04-09 07:08 |
Mac OS X: Itunes Account wisselen op IPhone | rcwvanes | iTunes | 4 | 01-03-08 19:59 |
|
|