Wisselen van US naar NL account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes en App Store staan nu op mijn US account ingesteld. Ik krijg ze echter met geen mogelijkheid meer naar mijn NL account omgewisseld. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wisselen van US naar NL account
iTunes en App Store staan nu op mijn US account ingesteld. Ik krijg ze echter met geen mogelijkheid meer naar mijn NL account omgewisseld. De "sign out" functie werkt niet meer. Voorheen geen probleem. Wat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heel raar. Misschien even itunes opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
Aanvullend: toon/view account biedt ook geen soelaas. Ik blijf eindeloos de "laden" actie zien. Ook hier dus geen mogelijkheid om settings te controleren.....
|
|
||||
|
||||
Even je modem resetten en je iPad een hard reset geven. Dit werkte voor mij. Ik blijf wel telkens problemen houden met het switchen. Soms 3x mijn NL account inloggen, voordat ik daadwerkelijk iets kan kopen, maar het werkt wel.
|
|||
|
|||
Opgelost.....Een"restart" middels aan/uit knop lang ingedrukt houden tot bovenin de rode schuifknop verschijnt, deed wonderen. Hele boel werkt weer zoals het hoort.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op m'n computer iTunes altijd op NL account staan. Switchen tussen US en NL doe ik alleen op mijn iPad (soms meerdere malen per dag). Werkt altijd goed eigenlijk.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Niet meer wisselen USA en NL account | Sjeltur | iPad algemeen | 0 | 22-06-10 06:49 |
Account wisselen | Siburt | iPhone Apps | 0 | 11-04-10 04:30 |
Windows: van account wisselen op iPhone ? | nomad | iTunes | 6 | 09-04-09 07:08 |
Mac OS X: Itunes Account wisselen op IPhone | rcwvanes | iTunes | 4 | 01-03-08 19:59 |
|
|