Case en dock discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was eens aan het kijken voor een nieuwe case voor mijn iPad. Met de huidige case kan ik namelijk niet echt hem meteen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Case en dock
Ik was eens aan het kijken voor een nieuwe case voor mijn iPad. Met de huidige case kan ik namelijk niet echt hem meteen in de docking steken of hij is in gebruik zonder case....en dus zonder bescherming.
Weet iemand of er buiten de Speck Candyshell, nog cases bestaan die om de iPad kunnen blijven zitten als je ze wilt docken met de officiële Apple iPad dock?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dag Invadoria,
Ik ben helemaal weg van de Ten1 Particle Case. Maar denk je dat de iPad in deze case dan niet rechtstreeks in de dock geplaatst kan? |
|
|||
|
|||
Die zou inderdaad niet in het dock gaan. Heb me dan maar een Speck Candyshell in order gezet. En voor het vervoer steek ik hem met de Speck in de Belkin Pleat Sleeve. Zou moeten gaan en dan is er nog opbergruimte voor spulletjes mee te nemen.
|
Labels |
case, dock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
je dock gebruiken zonder je case te verwijderen | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-03-08 19:04 |
|
|