itunes email adres discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) onlangs van versatel overgestapt naar ziggo. op pc emailadres veranderd naar ziggo.nl echter op iphone staat nog steeds @versatel.nl kan nu niet inloggen op iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes email adres
onlangs van versatel overgestapt naar ziggo. op pc emailadres veranderd naar ziggo.nl echter op iphone staat nog steeds @versatel.nl kan nu niet inloggen op iphone. diverse male configuratie uitgevoerd met pc echter geen resultaat. snap er niks van. kan dus via iphone geen apps downloaden en updates uitvoeren
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je je op de telefoon uitgelogd op bij de store?
dit kun je doen via instellingen/store/ logout |
|
|||
|
|||
email account
eentje bedankt dit was inderdaad de oplossing. je wil niet weten hoeveel uur ik hier al mee bezig was. fantastisch bedankt mijn dag is weer goed helemaal blij. nogmaals bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ben blij dat ik je dag helemaal weer heb goedgemaakt ! nu mijn eigen dag nog
file leed vanmorgen en dan op werk komen en dan horen dat afspraak waarvoor je komt niet doorgaat. terugweg weer file joy. nu al weer toe aan weekend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verzenden met extern adres (mobileMe) | bapovs | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 02:30 |
Windows: email adres wijzigen | efecan | iTunes | 6 | 03-08-09 21:29 |
mobileme en ander email adres? | rolfhendriksen | iPhone algemeen | 4 | 03-07-09 14:48 |
Email adres opslaan | colliehome | iPhone algemeen | 0 | 19-05-08 09:32 |
& in email adres | Binke | iPhone algemeen | 4 | 05-03-08 21:34 |
|
|