& in email adres discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik dat op mijn iphone voor elkaar bijv.: abc@jansen&jansen via programmas op de pc lukt dat maar op de iphone krijg ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
& in email adres
Hoe krijg ik dat op mijn iphone voor elkaar
bijv.: abc@jansen&jansen via programmas op de pc lukt dat maar op de iphone krijg ik dat niet voor elkaar: de & dus. help graag! dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk :S
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat geen correct mailadres want '&' is niet in een domeinnaam toegestaan.
|
|
||||
|
||||
klopt, het & teken MAG geen onderdeek uitmaken van een e-mailadres (en ook niet in een URL)
|
|
||||
|
||||
tikkie fout, moest zijn
jansen&jansen@ abc.nl probleem hetzelfde. en dat laatste mag wel, (is vraag van mijn vrouw, dus moet wel goed antwoord zijn, moet aan mijn reputatie denken) dank Laatst gewijzigd door sossienl; 06-03-08 om 00:45. Reden: niet dubbel posten gebruik de edit knop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verzenden met extern adres (mobileMe) | bapovs | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 02:30 |
itunes email adres | ziemaar | iPhone Apps | 4 | 12-04-10 13:06 |
Windows: email adres wijzigen | efecan | iTunes | 6 | 03-08-09 21:29 |
mobileme en ander email adres? | rolfhendriksen | iPhone algemeen | 4 | 03-07-09 14:48 |
Email adres opslaan | colliehome | iPhone algemeen | 0 | 19-05-08 09:32 |
|
|