iphone synchroniseren met zowel mac als windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je de iphone met beide systemen laten synchroniseren of moet ik kiezen. werk met windows op de vaste computer en met een mac op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone synchroniseren met zowel mac als windows
Kun je de iphone met beide systemen laten synchroniseren of moet ik kiezen. werk met windows op de vaste computer en met een mac op de labtop (beetje schysofreen ik weet het, maar goed tweebenig!)
Dank voor reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste mensen. ik ben er achtergekomen dat het via itunes prima mogelijk is om zowel via outlook (windows) en ical/adresboek (mac) te synchroniseren zonder conflict. wat is die iphone toch goed!
nog meer tevreden. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone > Ervaringen (niet modding)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G, geen audio, zowel mic als speakers... | tommie2005 | iPhone algemeen | 1 | 22-01-11 23:39 |
iPhone: Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom | mxd752tr | Jailbreak | 304 | 16-05-10 16:14 |
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) | RATBORG | Odido (T-Mobile) | 1 | 19-08-09 12:29 |
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail | Harry Geytenbeek | iPhone algemeen | 0 | 25-03-09 01:03 |
iPhone: update naar 2.2 Mac OS X - gebruik/synchroniseren Windows | mac-fan | Jailbreak | 2 | 01-12-08 15:21 |
|
|