GPS-problemen met ndrive discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst ndrive gekocht, en ik heb ook navmii. Bij navmii werkt mijn gps perfect ( op nieuwste ipod touch 8 GB ), maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS-problemen met ndrive
Ik heb laatst ndrive gekocht, en ik heb ook navmii. Bij navmii werkt mijn gps perfect ( op nieuwste ipod touch 8 GB ), maar bij ndrive werkt dit totaal niet!!! Ik heb mijn ipod terwijl ik naar school ging thuis aan laten staan
met ndrive open met het bericht : 'wacht op geldig gps signaal' kom ik thuis na 3 uur ( had paar uur uitval) staat het bericht er nog. Daarna heb ik hem nog een uur buiten laten liggen. Maar nog geen gps ontvangst. En bij instellingen staat GPS aan. Bij zowel de ipod-instellingen als de ndrive-instellingen. Wat is het probleem? En hoe kan ik het oplossen? Ik zou harstikke blij zijn met hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb helaas niet de oplossing, maar wel hetzelfde probleem met Ndrive. Hopelijk kan iemand de oplossing bieden. Thnkx.
|
|
|||
|
|||
Ja als ndrive werkt verdwaal ik nooit meer!
|
|
|||
|
|||
Wouter, je zult het niet geloven. In de auto werkte Ndrive probleemloos.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook probleemloos! Zelfs binnen krijg ik een fix.
Ligt het misschien aan het verschil tussen Ipod en Iphone? |
|
||||
|
||||
NDrive works with GPS-enabled iPhones: 3G and 3Gs. It is not compatible with 1st generation iPhones or iPod touch.
Je zal denk ik een externe GPS ontvanger nodig hebben. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS problemen op iPhone 3G 4.0.1 | iRobin | iPhone Navigatie | 31 | 24-11-10 20:47 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Geen 3G halen alleen dan problemen met GPS ? | Bhola | iPad algemeen | 14 | 22-06-10 18:08 |
GPS problemen | Xavifunky | iPhone Navigatie | 2 | 25-07-09 17:49 |
|
|