Mobileme via Ebay? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af of het verstandig (en legaal) is om na je trail je Mobileme account te verlengen via een reseller op Ebay? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobileme via Ebay?
Hallo,
Ik vroeg mij af of het verstandig (en legaal) is om na je trail je Mobileme account te verlengen via een reseller op Ebay? Zijn hier ook ervaringen mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is niet illegaal, en vaak (zo niet altijd) goedkoper dan de 'officiële' manier om het aan te schaffen. Een MobileMe-code is niet lands-/persoonsgebonden, dus het zou gewoon moeten werken.
|
||||
|
||||
Werkt prima.
Ik heb mijn MobileMe code ook via eBay gekocht. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik ben nieuwsgierig, heb (nog?) geen MM en overweeg dat wel aan te schaffen. En ik ben Nederlander, Groninger bovendien en daarmee (dubbel) zuinig...
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus voor iemand uit Groningen echt een geweldige deal! Edit: Zou ik trouwens mogen weten waarvoor je MobileMe zou willen gebruiken? Ik kan zo 1, 2, 3 niet echt een nut bedenken voor de service. Vooral omdat ik niet m'n eigen domein kan gebruiken voor email. Laatst gewijzigd door 0187152; 06-05-10 om 19:59. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g op Ebay | tbeumer@ | Koopinformatie USA | 9 | 18-07-08 00:42 |
iPhone 3G eBay | Doblie | Archief | 3 | 16-06-08 22:46 |
Ebay ? | Dazzle | Archief | 2 | 01-04-08 19:19 |
|
|