App geïnstalleerd, niet zichtbaar op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een paar apps gedownload uit de Appstore. Maar als ik de app heb geïnstalleerd zie ik geen icoontje op mijn iPhone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App geïnstalleerd, niet zichtbaar op iPhone
Hallo,
Ik heb net een paar apps gedownload uit de Appstore. Maar als ik de app heb geïnstalleerd zie ik geen icoontje op mijn iPhone. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoeveel pagina's heb je al in gebruik? Kun je m wel vinden met spotlight?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En als je de zelfde app opnieuw download?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer je iphone eens te herstarten of als je jailbreak hebt, voer dan eens een respring uit.
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat je een jailbreak hebt. Misschien heb je met poof! Of een andere hide app de Apps die je (misschien) vroeger geïnstalleerd hebt gehide en probeer je nu dezelfde app('s) te installeren?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid | w.d | iPhone Apps | 157 | 08-07-12 13:21 |
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix | Bahemath | iTunes | 13 | 06-07-11 13:01 |
Error: De app ... kan niet worden geinstalleerd | tendonsie | iPhone Apps | 4 | 14-02-11 17:24 |
Krijg Installer.app niet geïnstalleerd | diadora | Archief | 43 | 06-12-07 21:18 |
|
|