vertragen apps u iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) vertragen apps op een iphone jou iphone ik wil er namelijk een aanschaffen en snelheid is heel belangrijk voor mij en ik denk ook voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vertragen apps u iphone
vertragen apps op een iphone jou iphone ik wil er namelijk een aanschaffen en snelheid is heel belangrijk voor mij en ik denk ook voor elke iphone gebuiker
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neen, want Apple voorkomt dat third party (dus uit de App Store) apps op de achtergrond draaien. Heb je trouwens een iPhone 3GS? Dan is je iPhone absoluut niet traag te krijgen.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor dit antwood ik heb op dit moment nog geen maar ik ga zaterdag een kopen ik wil graag goed voorbereid zijn want het is iets te duu om hem zo snel kopot te maken nogmaals bedankt
|
|
||||
|
||||
Oké, veel plezier met je iPhone in de toekomst! Dit topic kan dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store | imagine | iPhone Apps | 2 | 09-03-09 15:57 |
|
|