Alternatief ipod app voor iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen ik ben benieuwd of er een ipod app bestaat die niet elk lied in een apart album plaats. Momenteel zit ik met hey ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief ipod app voor iphone
Dag mensen
ik ben benieuwd of er een ipod app bestaat die niet elk lied in een apart album plaats. Momenteel zit ik met hey probleem dat hij 1 cd bij mij in meerdere albums onderverdeeld. Alvast bedankt tristan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in iTunes
Selecteer alle albums waarin iTunes ze heeft opgesplitst (die je dus wilt samen voegen), rechtermuis > info bij Albumartiest en artiest invullen: Various Artists en bij album één de zelfde naam bijv. Top 40 week 19 Als het goed is stopt iTunes ze nu allemaal in één album |
|
|||
|
|||
Beetje laat, maar bedankt! het heeft geholpen!
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook zonder de artiest aan te pasen er toch een verzamel cd van maken.
selecteer alle nummer die tot een cd behoren en klik op rechtermuisknop -> info tabblad Opties en vink aan deel van verzameling en zet deze op Ja. Nu vallen ze allemaal onder het zelfde album met behoud van artist name |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor mail app | Raymond1975 | iPhone Apps | 2 | 26-05-11 17:39 |
Alternatief iPod app | Tunix | iPhone Apps | 5 | 04-10-10 10:46 |
Cydia, het nieuwe alternatief voor Installer.app | croiman | Jailbreak apps en thema's | 95 | 11-11-08 00:20 |
iToggle: schitterend alternatief voor Services.app | stefimke | Jailbreak apps en thema's | 29 | 03-02-08 22:37 |
|
|