WhatsApp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand waar je WhatsApp gratis kunt downloaden??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp
weet iemand waar je WhatsApp gratis kunt downloaden??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wachten tot ie in de aanbieding is in iTunes misschien
Meen je serieus dat je geen €0,79 wilt uitgeven voor een app?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whatsapp
Klopt het dat whatsapp alleen maar werkt als je daadwerkelijk pas internet op je iphone zelf hebt. Dat het je dan niets kost voor de berichtjes.
Want het werkt namelijk niet als ik via Wi-Fi op mijn eigen netwerk zit en dan wil pingen. Hoor het graag. |
|
|||
|
|||
whatsapp
Ja ik ga hem ook wel aanschaffen bij de appstore.
Maar je moet dus een internetabonnement op je telefoon hebben voordat je echt gratis kunt pingen? |
|
|||
|
|||
Via Wi-Fi zou t ook moeten kunnen. Op mijn iPad in ieder geval wel.
|
|
||||
|
||||
Om opmerkingen en berichten met illegale content verder te voorkomen, gaat deze discussie op slot. Over WhatsApp zijn meerdere discussies gaande, gelieve daar deze discussie voort te zetten.
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 07-06-10 om 12:40. |
Labels |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
markyvonne | iPhone Apps | 3 | 04-01-11 15:58 | |
WhatsApp down.? | Cogy | iPhone Apps | 4 | 03-08-10 01:10 |
|
|