spiegel app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) dit is vr de mannen misschien een belachelijk vraagje , maar ik ga ze toch stellen :-p ik zou het zo handig vinden moest er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spiegel app?
dit is vr de mannen misschien een belachelijk vraagje , maar ik ga ze toch stellen :-p
ik zou het zo handig vinden moest er in mijn iPhone een speigeltje geïncorporeerd zitten, is dit mogelijk via 1 of andere applicatie of zo? ;-) hopelijk kan iemand me wijzer maken ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik weet niet of er misschien een app voor is maar dan lijkt het me toch niet zo handig aangezien er geen front cam op de huidige iphone is. het makkelijkste is om een screenprotector te kopen die spiegelend is. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar tips en tweaks.
|
|
||||
|
||||
Er zijn spiegel apps maar die werken voor geen meter.
|
|
||||
|
||||
Het beste werkt het wanneer je iPhone in standby staat.
|
|
|||
|
|||
thx, zijn da gratis app's en kan je vbn geven aub?
|
|
||||
|
||||
Gewoon even zoeken in de app store op bijvoorbeeld Mirror..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Mlle maakt iPhone-hoesjes met spiegel en lipglosshouder | iCulture | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-04-09 13:00 |
Spiegel screenprotector, goed? | Drinkyoghurt | iPhone accessoires en onderdelen | 71 | 27-06-08 17:15 |
|
|