Filmpje maken uit fotobibliotheek discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Er bestaat een app die automatisch een filmpje (met effecten & muziek) maakt met de door jou gekozen foto's uit je iphone filmrol... Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpje maken uit fotobibliotheek
Er bestaat een app die automatisch een filmpje (met effecten & muziek) maakt met de door jou gekozen foto's uit je iphone filmrol... Ik heb het ooit gehad maar ben nu de naam kwijt en wil dit terug op mijn iphone zetten.
iemand een idee hoe het noemt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat klinkt goed, zou ik ook wel eens willen zien.
|
|
|||
|
|||
hm ja is ook nice, bestaat zelfs al redelijk lang maar ben gewoon de naam vergeten... Dus iemand die toevallig weet hoe deze app noemt?
|
|
||||
|
||||
Bedoel je misschien Animoto Videos?
(iTunes Store - Animoto) |
|
|||
|
|||
Idd dat is de app die ik zoek! Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Ik kon 'm zelf nog niet, maar de zoekfunctie in iTunes doet het goed. ;-) Gewoon gezocht op "photo animate video".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? | sander01 | Muziek, foto & video | 9 | 16-11-11 23:29 |
fotobibliotheek | rammie2000 | iPhone algemeen | 0 | 31-12-10 03:39 |
Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek? | Hanson | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 09:05 |
iPhone filmpje maken. Hoe? | luclog | Muziek, foto & video | 1 | 05-01-10 19:03 |
filmpje maken met iphone? | GO1 | Archief | 1 | 11-11-08 14:02 |
|
|