iBooks voor iPhone en iPod touch verschenen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste lezer, Als ik de 'winkel' wil bereiken dan krijg ik uitsluitend gratis boeken aangeboden. Ik heb een i-tunes account en deze functioneert daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks, alleen gratis boeken !
Hallo beste lezer,
Als ik de 'winkel' wil bereiken dan krijg ik uitsluitend gratis boeken aangeboden. Ik heb een i-tunes account en deze functioneert daar ik aps zonder problemen kan aanschaffen. Ik heb iBooks verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet het beoogde effect gegeven. Bij aanschaf van de iPad was de Ap iBooks al aanwezig en functioneerde het prima. Later is op een of andere wijze iets veranderd en kan ik de commerciële sectie niet meer benaderen. Wie helpt of heeft een suggestie? Groet, Simon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik ook...
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn in de nl iTunes store alleen maan gratis boeken te zien. Als je inlogt met een US account, zou je wel de commerciele site moeten zien.
Laatst gewijzigd door jap74; 05-10-10 om 11:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je wat meer info geven? |
|
|||
|
|||
Hoi
Comicbook kun je via de app store downloaden. dan ga je naar ftd en bij de img tik je gewoon de gewenste stripnamen in bv Lucky Luke of asterix etc etc dan pak je ze uit en de map kun je dan via comicbook toevoegen dit gaat via itunes. het is vrij simpel op ftd is iemand die bijna 600gb aan gescand materiaal heeft staan daar vind je alles door simpel de naam in ftd te tikken. op de ipad is dit gewoonweg briljant. gr |
|
|||
|
|||
Misschien een beetje laat, maar ik gebruik STANZA dan heb je iBooks niet meer nodig!!
Gr. Erwin |
|
|||
|
|||
gewoon op internet tijdschriften(pdf) en boeken(epub) downloaden en via iTunes toevoegen. Komen vanzelf in iBook
|
|
|||
|
|||
Hallo ik heb een vraagje , Mijn vrouw heeft een boek uitgegeven is er iemand die weet hoe ik deze kan aanbieden in Itunes ...?
Mvg Harm Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-11-10 om 08:13. |
|
||||
|
||||
Haar uitgever (of een relatie daarvan) misschien?
Of is het boek in eigen beheer uitgegeven?
|
|||
|
|||
Nee wel via een uitgever ... Ga bij hem aan kloppen eens zien wat hij er van vind..
Tnx |
|
||||
|
||||
In oktober stond dit op de site: Voorlopig geen commerciële Nederlandstalige boeken in iBooks - iPhone - iPhoneclub.nl
Misschien is Apple nog niet toe aan Nederlandstalige boeken? |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
commerciële boeken, gratis boeken, ibooks |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[WB] Ipod Icon voor Ipod Touch | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-03-09 12:44 |
TV aansluiting voor de iPhone/iPod Touch 2G | Bordyl | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 23:22 |
|
|