TV aansluiting voor de iPhone/iPod Touch 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wist niet echt waar deze Topic thuishoort, dus plaatste ik hem maar hier... Heeft iemand ervaring met de TV-aansluiting voor de iPhone / iPod Touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
TV aansluiting voor de iPhone/iPod Touch 2G
Wist niet echt waar deze Topic thuishoort, dus plaatste ik hem maar hier...
Heeft iemand ervaring met de TV-aansluiting voor de iPhone / iPod Touch 2G? Normaal gezien kan dan steeds je hele scherm op tv zien, wel handig als je films op je ipod hebt staan of leuke foto's... En natuurlijk kan je dan ook je spelletjes op een groot scherm spelen, veronderstel ik? --> ervaring? Laat weten wat positief / negatief is aan de TV aansluiting! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar Ervaringen.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je alleen Muziek/Video/YouTube afspelen op de TV, games etc. niet.
|
|
||||
|
||||
In een Switch winkel in Oostende zeiden ze dat je steeds je hele scherm kan zien en ook games, in de MediaMarkt zieden ze slechts video en foto
|
|
||||
|
||||
kan youtube ook?
maar bij sommige spelletjes kan je wel op de tv spelen hoor. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[WB] Ipod Icon voor Ipod Touch | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-03-09 12:44 |
aansluiting IPHONE hezelfde als IPOD? | speeds | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 18-12-07 21:45 |
JVC KD-PDR31 CD-autoradio, met aansluiting voor iPod | bwbboot | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-11-07 01:05 |
|
|