aansluiting IPHONE hezelfde als IPOD? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is de aansluiting van de IPHONE van onderen hetzelfde als die van de IPOD? Dit i.v.m het willen aansluiten op een dension IPOD dock voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aansluiting IPHONE hezelfde als IPOD?
Is de aansluiting van de IPHONE van onderen hetzelfde als die van de IPOD? Dit i.v.m het willen aansluiten op een dension IPOD dock voor in de auto!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de aansluiting van de iPhone is dezelfde als deze van de iPod. Geluidsaccessoires werken meestal, maar zaken waar ook een stukje software bij komt kijken, bv de nike+ sport kit of een voicerecorder, zullen het niet doen.
Maar die dension dock zou normaal wel moeten werken, maar ik ga daar mijn hand niet voor in het vuur steken. |
|
|||
|
|||
aansluiting IPHONE hezelfde als IPOD?
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik wil mijn iphone in de the bridge van de harman kardon versterker aansluiten welke een ipod aansluiting heeft. Weet iemand of dit werkt? groeten, marc de vos |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dr zit tog een lader bij de iPhone...? Waarom zet je dr niet ff een nieuwe kabel aan dan kan ie op EU lichtnet
|
|
|||
|
|||
dat klopt, alleen ik heb maar 1 usb-iphone kabeltje dat ik nu gebruik voor mijn pc. Ik heb geen zin dat elke keer mee te nemen. Daarom zou het handig zijn om de lader die ik al heb voor mijn ipod te kunnen gebruiken, maar dan moet ik wel zeker weten dat het dezelfde output heeft.
|
|
||||
|
||||
Nou loop maar niet het risico dat je dat ding opblaast dus wees maar "niet lui" en neem de goede mee
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
daarom vraag ik of iemand het weet tot die tijd probeer ik het niet.
Misschien weet iemand de specificaties van de standaard iphone adapter? ALs die hetzelfde zijn kan het zonder probleem. |
|
||||
|
||||
Zover ik weet zijn de iPod kabel en de iPhone kabel hetzelfde, ik gebruik mijn iPod kabel voor syncen met PC, werkt prima, mss op de lange duur (??)
Opladen doe ik met de iPhone kabel (jees nu post ik op 2 topics ongeveer hetzelfde ) Adapter is gewoon een standaard USB adapter, ik heb ook eentje van mijn oude PDA en daar werkte mijn iPod mini (old skool!) ook op. Alleen is de apple adapter wit dan o.o |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je ook beter via de adaptor opladen dan via de USB aansluiting?
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gebruik als ipod in buitenland | played | Odido (T-Mobile) | 9 | 24-06-10 17:16 |
iphone als ipod in auto | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-03-09 11:00 |
TV aansluiting voor de iPhone/iPod Touch 2G | Bordyl | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 23:22 |
JVC KD-PDR31 CD-autoradio, met aansluiting voor iPod | bwbboot | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-11-07 01:05 |
|
|