Overzicht gekochte apps? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er ergens in iTunes een soort van koop historie? Na de upgrade naar 4.0 ben ik namelijk bijna al mijn apps kwijt (backup werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzicht gekochte apps?
Bestaat er ergens in iTunes een soort van koop historie? Na de upgrade naar 4.0 ben ik namelijk bijna al mijn apps kwijt (backup werkt niet). Ik heb natuurlijk de aankoop mails, maar om die nou allemaal te gaan doorzoeken...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jazeker, login op je itunes account en ga naar je profiel pagina daarna klik je op aankoop geschiedenis en daar zijn al je betaalde en gratis aankopen
|
|
|||
|
|||
leuk dat ze dat ook in 1 moooi overzicht hebben zonder dat je hoeft te tellen enzo
|
|
|||
|
|||
ja ik vindt het ook niet echt een handige manier, hier uit heb ik geleerd van backups te maken. Time Machine is geweldig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek overzicht van gekochte iTunes apps | IphoneCasey | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 18:01 |
hergebruik gekochte apps | eagerprinses | Desktop-applicaties | 2 | 15-09-10 21:06 |
Overzicht Gekochte Apps Cydia. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-11-09 13:29 |
Show je gekochte apps! | DutchAppeal | Archief | 6 | 06-10-08 20:29 |
gekochte apps | teunis | iPhone Apps | 5 | 14-09-08 14:30 |
|
|