Tweakers.net discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren de Tweakers.net app gedownload maar telkens ik deze launch begint hij verbinding te maken met internet voor nieuwe gegevens op te halen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweakers.net
Ik heb gisteren de Tweakers.net app gedownload maar telkens ik deze launch begint hij verbinding te maken met internet voor nieuwe gegevens op te halen, maar op een of andere vreemde manier komen er geen nieuwsberichten op en blijft de app maar gegevens ophalen...
Nog mensen waarbij de app niet werkt? Ik werk trouwens met de iPhone 4... Laatst gewijzigd door EvertD; 25-06-10 om 11:07. Reden: iPhone specs toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen | Apple740 | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 05:25 |
Tweakers.net app loopt steeds vast. | geezer78 | iPhone Apps | 4 | 19-08-10 02:20 |
iPhone 3GS zéér traag na installatie Tweakers app | zwink | iPhone Apps | 0 | 08-06-10 21:56 |
|
|