Kenteken opvragen kan niet meer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou net een kenteken opvragen, maar ik kreeg geen resultaat. Ik gebruik het programma nummerbord (is opeens uit de Appstore) en ook iKenteken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kenteken opvragen kan niet meer?
Hallo,
Ik wou net een kenteken opvragen, maar ik kreeg geen resultaat. Ik gebruik het programma nummerbord (is opeens uit de Appstore) en ook iKenteken reageert op niks. Weet iemand wat dit is? Groeten, Timo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik helaas ook, denk dat het door de rdw afgeschermd is. Die vragen er tegenwoordig geld voor.
Groet Paul |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door MCNO; 31-05-10 om 20:24. Reden: meer... |
|
||||
|
||||
Toch vreemd,alleen autotrader lijkt nog te werken.
|
|
|||
|
|||
RDW heeft de link naar de invoerpagina gewijzigd. Denk dat het daarom niet meer werkt.
Gegevens opvragen is overigens nog steeds gratis. |
|
|||
|
|||
Ik weet wel dat je niet te veel gegevens mag opvragen omdat je anders moet betalen.
|
|
|||
|
|||
Klopt, o.a. een tenaamstelling
|
|
|||
|
|||
Na de update van het programma kenteken doen de bevragingen het weer.........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|