download afbreken en geheel opnieuw doen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat tijdens download van TomTom W-Europa (upgrade naar IO4) ergens iets fout is gegaan. Zit nu halverwege en wil voor de zekerheid geheel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
download afbreken en geheel opnieuw doen?
Ik denk dat tijdens download van TomTom W-Europa (upgrade naar IO4) ergens iets fout is gegaan. Zit nu halverwege en wil voor de zekerheid geheel opnieuw downloaden. Wat ik ook doe, i-Tunes hervat de lopende download. Wat te doen om TT geheel opnieuw binnen te halen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tom tom
Ik heb dit nu ook kan hem verwijderen maar hij blijft opnieuw downloaden inmiddels 4 keer.
Het icoontje is ook verdwenen van de mac. Ik heb tom tom gebeld en zij sturen je door naar apple. Apple gebeld en zij geven alleen het stappen plan door. Dit heb ik doorlopen maar hij blijft downloaden en wordt niet zichtbaar. Ik weet het nu niet meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App installatie afbreken | meoniphone | iPhone Apps | 8 | 08-05-11 15:19 |
spontaan afbreken telefoongesprek | jrkars | Archief | 2 | 08-11-10 08:21 |
als ik wat download moet ik opnieuw jailbreaken | ivotje10 | Archief | 1 | 19-01-10 20:59 |
Mac OS X: Muziek geheel verwijderen | Depje | iTunes | 4 | 12-01-10 11:39 |
afbreken applicatieproces | Barabassie47 | iPhone algemeen | 9 | 09-11-08 17:12 |
|
|