spontaan afbreken telefoongesprek discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het voeren van een langer telefoongesprek breekt mijn iPhone spontaan af en is dan afgesloten. Het "apple"-icoon is op de display te zien en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
spontaan afbreken telefoongesprek
Bij het voeren van een langer telefoongesprek breekt mijn iPhone spontaan af en is dan afgesloten. Het "apple"-icoon is op de display te zien en kennelijk start mijn iPhone weer op. Na het opstarten is hij weer bruikbaar. Heeft iemand dit ook (gehad)? Oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lees dit topic eens door, je bent niet de enige dus.
|
||||
|
||||
Citaat:
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App installatie afbreken | meoniphone | iPhone Apps | 8 | 08-05-11 15:19 |
Spontaan (?) verbreken telefoongesprek 3GS | mick.faber | iPhone algemeen | 2 | 05-10-10 21:56 |
Telefoongesprek opnemen | Tuttel | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 12:57 |
download afbreken en geheel opnieuw doen? | montefeltro | iPhone Apps | 1 | 28-07-10 12:26 |
afbreken applicatieproces | Barabassie47 | iPhone algemeen | 9 | 09-11-08 17:12 |
|
|