Externe ebooks syncen met iBooks? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even gezocht, maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag. Ik heb OS4 gejailbreaked met Redsnow 0.9.5b5-4. Ik heb nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe ebooks syncen met iBooks?
Ik heb even gezocht, maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag.
Ik heb OS4 gejailbreaked met Redsnow 0.9.5b5-4. Ik heb nu een .epub ebook via internet gedownload, en als ik hierop dubbelklik opent iTunes zich netjes en komt mijn boek ook gewoon in de categorie Books te staan. Als ik echter mn iPhone sync, komt dit book niet in iBooks op mijn iPhone beschikbaar... ik zie gewoon niets. Ik heb voor de zekerheid via de iTunes store ook een boek gedownload, en die synced hij wel. Hoe kan ik dus voor elkaar krijgen dat hij deze 'externe' epub bestanden ook synced? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is vragen naar illegale informatie.. iPhoneclub wil namelijk niet meewerken aan het downloaden van "illegale" apps, ebooks enz..
Maar ook in dit geval is google je beste vriend.. ff rondsnuffelen en je vind het zo . Wees dan wel zo fair om als het boek bevalt het wel aan te schaffen.. |
|
|||
|
|||
Ik vind de support voor Nederlandse boeken in de iTunes store niet erg compleet, dus het is vrij logisch dat je gewoon via andere kanalen (zoals Bol.com) boeken aanschaft. Ik heb destijds zo'n reader aangeschaft, maar ik wil nu die epub bestanden gewoon in iBooks kunnen importeren, zo vreemd is dat niet lijkt me.
Waar moet ik dan op zoeken via google, want ik kom niet echt op interessante hits uit? Laatst gewijzigd door Frankdj; 27-06-10 om 19:43. |
|
|||
|
|||
Ok laat maar, heb het al gevonden
Heeft inderdaad iets met DRM te maken waardoor je boeken van andere winkels niet kunt gebruiken in iBooks. Gratis boeken kun je wel gewoon via iTunes laden en syncen met je iPhone. Antwoord gevonden, topic kan dicht wat mij betreft. |
|
||||
|
||||
ik weet het niet zeker maar via stanza kan je het via je computer beschikbaar stellen. ik weet niet of dan de DRM wordt omzijlt.
op de site van stanza staat hoe je het moet doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(iBooks) PDF's met lege pagina's | Bibi2205 | iPad algemeen | 0 | 01-08-10 15:03 |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
iBooks op de iPhone 3GS met OS4 | RPhone | Archief | 3 | 10-04-10 13:22 |
|
|