Scanner alleen voor IOS4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag zou ik de barcode scanner willen installeren. De versie die na het scannen via bv. kieskeurig laat zien waar dit product het goedkoopst is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scanner alleen voor IOS4
Graag zou ik de barcode scanner willen installeren. De versie die na het scannen via bv. kieskeurig laat zien waar dit product het goedkoopst is.
Dit werkt volgens Itunes alleen op IOS 4.0 en ik heb 3.1.3. Is er van dit, of een dergelijk programma ook een eerdere versie te downloaden die wel werkt op FW 3.1.3? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die werken ook allemaal op eerdere firmware versies. Er is gewoon een extra ondersteuning voor iOS4 toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
Als ik die download via itunes en installeer krijg ik de melding dat deze versie niet geschikt is voor mijn iphone. Moet ik die dan anders installeren?
|
|
||||
|
||||
Welke barcode scanner is dat dan?
|
|
|||
|
|||
Dat zou ik even thuis moeten nakijken straks. Volgens mij heet die 'Barcode Scanner'. Het is een blauw icoontje met een streepjescode erop.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als er uitdrukkelijk bijstaat dat het enkel voor iOS4 is, dan zegt het inderdaad genoeg natuurlijk ...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daarom dat ik het vreemd vind dat ze zo ineens enkel ondersteuning geven voor iOS4
Is updaten naar iOS4 voor jou geen optie dan? |
|
|||
|
|||
Nee helaas nog niet, omdat ik gebonden ben aan een jailbreak/unlock, welke alleen beschikbaar is voor 3.1.3. Dan maar even wachten.
|
|
|||
|
|||
Als je zoekt in apps in je iPhone naar streepjescodescanner (aan elkaar), dan vind je er 1 die wel werkt met 3.1.3. Dit is ook met een blauw icoontje en daarin een streepjescode.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tekst scanner | jacobla | iPhone Apps | 6 | 09-11-10 21:44 |
Luchtvaart scanner | Krusko | iPhone Apps | 5 | 14-10-10 21:55 |
|
|