Nu.nl App met grote letters discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn Nu.nl App hele grote letters heeft. Helaas weet ik niet of dit voor of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nu.nl App met grote letters
Hoi hoi,
Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn Nu.nl App hele grote letters heeft. Helaas weet ik niet of dit voor of na de 4.0 update is gebeurd. Ik zie nu per regel, één woord staan. Nieuwsberichten lezen is dus niet meer te doen. De letters zijn erg groot. In de App zelf staan nergens instellingen waarmee ik het kan aanpassen. De app verwijderen en opnieuw installeren werkt ook al niet. Wie heeft dit probleem ook? En weet iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je iPhone al een keer opnieuw opgestart?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde op mijn 3GS (4.0 en maagdelijk)
Na de update naar 4.0 en het binnenhalen van de update van NU kan ik geen berichten meer lezen. Althans, de weergave van de berichten zelf explode tot iets van 400-500%. Weergave van menu's en instellingen is wel correct. Heb de app al tig keer verwijderd, gereboot en er opnieuw opgezet. Dit lost het probleem niet op. Ook een beetje spelen met de instellingen helpt niet. Ik meen me te herinneren dat ik het probleem al direct had na de upgrade naar 4.0 en nog voor de update van NU zelf. Laatst gewijzigd door pong38; 23-07-10 om 17:10. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. Zo opgelost
NU iOS4 zoom probleem - Peperzaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote app sync mysterie | kirrid | iPhone Apps | 10 | 20-07-09 01:17 |
Zwart scherm met witte letters | robinspeijer | Archief | 3 | 17-02-08 09:08 |
|
|