quit app op iphone 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik (in de app) een app quitten ipv backgrounden op mijn gloednieuwe iphone 4? Lijkt me handig met een aantal apps die stroom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
quit app op iphone 4
Hoe kan ik (in de app) een app quitten ipv backgrounden op mijn gloednieuwe iphone 4?
Lijkt me handig met een aantal apps die stroom blijven verbruiken (gps, kompas etc)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sommige apps draaien niet eens in de background ook al lijkt het van wel, maar goed. Altijd beter om alles af te sluiten.
Je kan een app volledig afsluiten door het volgende te doen: 1) Twee keer drukken op de home button, als het goed is komt nu die multitask-bar omhoog. 2) Druk nu op een app maar laat je vinger niet los. Alle apps gaan vanzelf wiebelen (net zoals bij het ordenen van je normale apps) en er komt een mintekentje bij. 3) Druk op dit mintekentje en de app sluit. |
|
|||
|
|||
En zonder die multitaskbar? Want dat is weer een extra handeling...
Kan ik ook als ik een app echt wil verlaten hem dan afsluiten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere manier is sleepbutton ingedrukt houden totdat het "zet uit" scherm komt. En dan de homeknop ingedrukt houden. Dit sluit de app ook helemaal af. Maar het handigst om een programma af te sluiten die in de achtergrond draait is dubbelklik, op app drukken en ingedrukt houden en nog een keer drukken. Klaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Greenpoison dfu werkt niet, quit to restart | ruitjerru | Jailbreak | 0 | 11-02-11 18:06 |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
How To: Force Quit in iPhone 3.0 | iScorpio | iPhone algemeen | 3 | 15-06-09 20:10 |
iPhone Force Quit werkt niet meer | Vikash | Unlock [archief] | 5 | 13-02-08 09:18 |
|
|