Typische iPhone 4 apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iPhone 4 gekregen. Nu ben ik benieuwd wie er apps kent en deze wilt delen die juist voor de iPhone 4 zijn. Thanks!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Typische iPhone 4 apps
Vandaag mijn iPhone 4 gekregen.
Nu ben ik benieuwd wie er apps kent en deze wilt delen die juist voor de iPhone 4 zijn. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja man (of vrouw); voorozver ik weet kunnen de meeste apps zowel op de iphone 4 als de 3Gs worden afgespeeld. Ook hangt het er vanaf nu welke makers van een programaatje of game deze al hebben aangepast aan ios 4.0.1 Bij iedere app of game staat er d euitleg meestal wel bij of deze al aangepast is voor de iphone 4/ IOS 4.01 In feite hoef je je er niet al teveel zorgen in maken, gewoon voor je een app koopt rustig de uitleg eens snel nagaan maar bij de meeste is er geen enkel probleem. Imovie bijvoorbeeld is een app die je alleen maar op de iphone 4 zou kunnen gebruiken. Dat is een app die je kan gebruiken om je filmpjes en foto's mee te bewerken, het is effe zoeken en oefenen mocht je dat ooit aanschaffen . Er zijn wel nog een paar apps die je alleen maar op de 4 kan gebruiken maar die zijn dus volgens mij heel zeldzaam aangezien ik heb uitgelegd hierboven dat de makers van apps en dergelijke meer deze aanpassen aan de nieuwe updates die apple altijd doet. |
|
||||
|
||||
-Eliminate:GunRange (heeft ook een gratis versie) maakt gebruik van de gyroscoop, dus enkel voor de iPhone 4.
-N.O.V.A is nu ook te bedienen dmv de gyroscoop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks, ik hoop dat er meer volgen. |
|
|||
|
|||
...en natuurlijk de case program. Vul verder iPhone4 in in een zoektocht.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store | imagine | iPhone Apps | 2 | 09-03-09 15:57 |
|
|