Hotmail berichten ongeopend op pc na openen in mail app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Gonus Ik heb exact de stappen gevolgd zoals in het bericht en bij mij synchroniseert ie goed. Zowel van iPhone naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er gaat niks mis ofzo, en ik precies die stappen, maar hij synchroniseert gewoon nog steeds niet bij mij. =/
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het werkt echt uitstekend bij mij.
Het zelfs een overzicht van de mails die in ongewenst komen! Synchronisatie gaat tot nu toe goed! |
|
|||
|
|||
Dus bij jullie werkt wel dat synchroniseren met dat exchange account aanmaken..? Gewoon alleen dat exchange account maken en dan synchroniseert ie van beiden kanten?
|
|
|||
|
|||
Echt geheel probleemloos
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Antwoord op t wachtwoordprobleem; Als je je gebruikersnaam bij de instellingen hetzelfde maakt als je e-mailadres, werkt het direct! en mooi ook nog!
|
Labels |
email, hotmail, live, mail, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Hotmail mail app, geen IMAP | riksking | Archief | 7 | 19-12-09 14:48 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|