1 app crasht na opening, rest werkt normaal discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag Camera+ gedownload en geinstalleerd. Ging allemaal goed, geen problemen. Als ik de app opstart, sluit deze gelijk 2 seconden later weer af. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 app crasht na opening, rest werkt normaal
Ik heb vandaag Camera+ gedownload en geinstalleerd. Ging allemaal goed, geen problemen. Als ik de app opstart, sluit deze gelijk 2 seconden later weer af. Al mijn andere apps werken normaal.
Iemand enig idee hoe dit kan? Vandaag ook andere apps geinstalleerd en die werken goed. Raymond. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb je die app gewoon uit de appstore? Op mijn iP4 en op mijn iP3G werkt deze app namelijk zonder problemen.
|
|||
|
|||
Ik heb 'm met jailbreak gedownload en hij werkt ook niet bij mij. Maargoed wat wil je ook met een jailbreakapp...
|
Labels |
app, crash |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multasken werkt niet, springboard crasht | rbn-93 | Archief | 2 | 19-10-10 19:37 |
iMovie in iPhone4 werkt niet soepel, crasht | jaimiefanatic | iPhone Apps | 1 | 29-09-10 17:12 |
volkskrant app crasht | keko | iPhone Apps | 0 | 22-04-10 11:25 |
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles | ducaz | iTunes | 0 | 12-01-10 15:16 |
app crasht | eduardiphoneiphone93 | iPhone Apps | 8 | 04-09-08 00:06 |
|
|