Mijn IPOD APP IS WEG XD discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen I Ik Restarte Mijn Springboard nadat ik Iets had gekocht in Cydia INFINIDOCK Dus is Restarte mijn Iphone Springboard En toen keek ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn IPOD APP IS WEG XD
Dag mensen I
Ik Restarte Mijn Springboard nadat ik Iets had gekocht in Cydia INFINIDOCK Dus is Restarte mijn Iphone Springboard En toen keek ik naar mijn menu staat mijn Ipod er niet Dus ik verwijder INFINIDOCK weer Ik reboot m en ik heb mn springboard ook restart en Mijn IPOD APP staat er nog steeds niet Maar wanneer ik Multitask Dan staat Hij er wel en hij gaat wel open Graag Hulp Mvg, Sergen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens bij instellingen>herstel beginschermindeling
|
|||
|
|||
Heb je hem niet ergens in een map ofzo gezet??
xx. |
|
||||
|
||||
Of schakel de beperkingen in de instellingen eens in en weer uit.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod app weg na updaten ios 4.1 | dikkedonder | iPhone Apps | 2 | 08-01-11 18:46 |
Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg | keezer27 | iPhone algemeen | 1 | 19-02-10 01:53 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app | dirkuijt | Muziek, foto & video | 1 | 19-08-09 14:24 |
|
|