Probleem met reserver kopie maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik wil, op verzoek van i-Tunes de nieuweste versie software op mijn iPhone zetten (versie 4.0.2). Daarvoor wordt automatisch een reserve kopie gemaakt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met reserver kopie maken
Beste lezers,
Ik wil, op verzoek van i-Tunes de nieuweste versie software op mijn iPhone zetten (versie 4.0.2). Daarvoor wordt automatisch een reserve kopie gemaakt. Mijn installatie blijft daar hangen. Ik krijg de melding dat bij het maken van en reserve kopie een onbekende fout is opgetreden (-20). De tip om de telfoon te ontkoppelen en waar aan te koppelen heb ik zonder resultaat twee keer gedaaan. Ik heb ook nog nooit iets anders dan de apps van de Apps store op de iPhone gezet. Kan iemand mij een oplossing aan de hand doen? Groet, Saskia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of het je probleem echt oplost weet ik niet, maar je kunt het maken van een reservekopie stoppen door bovenin het voortgangsscherm in iTunes op het kruisje te klikken. De reservekopie wordt dan gestopt. Misschien kun je na de update alsnog een reservekopie maken.
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je een reservekopie kan stoppen als het automatisch bij het installeren van een nieuwe firmware gebeurt. Dat kruisje is er als je zelf een kopie maakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winscp: call history ea items reserve kopie maken | delta32 | iTunes | 0 | 11-11-10 21:00 |
probleem met maken van herstelpunt en synchronisatie via itunes | Fransman | iTunes | 0 | 03-11-10 18:03 |
Windows: Help! Syncen onmogelijk, kan geen kopie meer maken, nada... | locuta | iTunes | 4 | 02-08-10 18:47 |
kan niet reserve kopie maken!!! | memo06 | Archief | 6 | 17-04-10 11:36 |
Reserve kopie maken duurt lang | alo-b | Archief | 4 | 26-10-08 18:18 |
|
|