Connectie vanuit webpagina's naar iTunes lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik op een webpagina, b.v. itunes.apple.com of een derde, een app heb gevonden, en wil deze d-loaden, dan ging ik normaliter via een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connectie vanuit webpagina's naar iTunes lukt niet
Hoi,
Als ik op een webpagina, b.v. itunes.apple.com of een derde, een app heb gevonden, en wil deze d-loaden, dan ging ik normaliter via een link (meestal een knop "bekijk in iTunes" of iets dergelijks) naar iTunes. Dit lukt niet meer. Ik kom steeds uit op de download-pagina voor iTunes, met de melding: "To download the item you just requested, you need to have iTunes". Mijn PC (Vista) vindt iTunes dus niet meer. Enig idee hoe ik dit kan herstellen? NB: zojuist iTunes 10 geïnstalleerd, maar heeft dit probleem helaas niet verholpen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem sinds ik vista opnieuw heb geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Da's in ieder geval nog iemand die het ook heeft.....
Nou nog iemand met een oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps sync vanuit itunes naar iphone werkt niet | Brood | iTunes | 6 | 05-07-12 19:01 |
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer | Werner1963 | iPhone Navigatie | 2 | 20-05-11 09:47 |
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet | djepie | iTunes | 2 | 05-09-10 20:15 |
|
|