Nieuwe tweet een bericht ontvangen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP.. Ik zoek een app die bij een nieuwe tweet een bericht geeft op mijn tel. Weet iemand een app. Ik heb echofon pro gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe tweet een bericht ontvangen
HELP..
Ik zoek een app die bij een nieuwe tweet een bericht geeft op mijn tel. Weet iemand een app. Ik heb echofon pro gekocht maar deze doet dat dus helaas niet... Iemand een idee? Groet Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
IM+ ondersteund push berichten.
|
|
||||
|
||||
Thx even kijken wat het is
|
|
||||
|
||||
"boxcar" zoek je
|
|
||||
|
||||
thx vind dat im+ er wel cool uitzien.....
maar krjig steeds de berichten van NEARBY is dit uit te zetten kan het niet vinden |
|
||||
|
||||
TwitBird Premium (in app aankoop voor alle tweets, en bij TwitBird naar TwitBird gebruikers is het gratis als je een bericht rechtreeks naar een andere TwitBird gebruiker stuurt). Werkt prima
|
|
||||
|
||||
Dus bij twitbird krijg ik een berichtje als er een nieuwe tweet is?
Iemand nog iets anders? Boxcar is in combinatie met andere twitapp ik wil graag 1 app waar alles in zit dus dat ik van alle nieuwe twitter dingen een berichtje krijg |
|
||||
|
||||
Als je die in-app aankoop doet wel ja. Standaard is van-TwitBirdgebruiker-naar-TwitBirdgebruiker gratis. Dus als bijv. mijn vriendin (TwitBird gebruiker) mij een berichtje stuurt (@mvveelen) dan krijg ik daar een push berichtje van. Vind dat persoonlijk wel genoeg want anders krijg ik de hele dag push berichten van iedereen die ik volg....
|
|
||||
|
||||
Dus de pro kopen en het werkt
|
|
||||
|
||||
Bij twitbird krijg je volgens mij geen bericht bij een nieuwe tweet van vrieden alleen bij db en mentions
|
|
||||
|
||||
niemand meer
klopt het wat ik zeg van twitbird? Iemand ervaring hiermee? Vind het jammer om hem te kopen en dan niet werkt. Al vast bedankt |
|
||||
|
||||
Wacht gewoon even. Installeer Twitter for iPhone en wacht op de volgende update. Daar komt push in.
|
||||
|
||||
Ja oke dat heb ik gezien maar ergens heb ik gelezen dat dit nog weken kan duren en dat is me te lang
|
|
||||
|
||||
Niemand meer? Ik had boxcar maar die weekt nu niet maar. En ik heb nu twitbird pro maar daar kan het ook niet. Ik wil graag berichten ontvangen van nieuwe tweets op de timeline
Iemand???? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
Tweet een Link vanuit Safari (bookmarklet) | Aries | iPhone Apps | 0 | 29-07-10 01:26 |
gemist gesprek 'always on top' als vervolgens een push bericht wordt ontvangen | jvz | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 14:04 |
Ontvangen van nieuwe emails tijdens bellen | fedor07 | Archief | 2 | 19-04-10 10:42 |
|
|