Apps op iPhone zetten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een app gedownload via iTunes, maar ik krijg hem niet op mijn iphone. T gaat om de navigon, die je gratis kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps op iPhone zetten.
Ik heb onlangs een app gedownload via iTunes, maar ik krijg hem niet op mijn iphone.
T gaat om de navigon, die je gratis kan verkijgen door tmobile. Hij staat onder programma´s maar iet op mijn iphone.. Hoe krijg ik deze erop? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat hij onder apps wel aangevinkt? Heb je genoeg ruimte vrij op je iPhone om hem te installeren.
|
|||
|
|||
k heb er niet veel verstand van, waar moet je die precies aanvinken? En ja, ik heb nog 9 gb geheugen,
|
|
||||
|
||||
Als je op "iphone van ....." klikt dan krijg je soort tabbladen, daar staat apps tussen, onder apps moet Navigon aangevinkt staan anders zet hij hem er niet op.
|
|
|||
|
|||
ik zie als ik erop klik;
samenvatting, info, programma's, veltonen, muziek, films, tvprog;s podcast, itunes u, oeken, fotos staan.. geen apps.. ? |
|
||||
|
||||
Je moet bij Programma's zijn en daar zorgen dat Navigon aangevinkt staat
|
|
|||
|
|||
sorry dat ik zo lastig ven, maar hij staat gewoon onder programmas net als de rest, hoe moet ik die aanvinken?
|
|
||||
|
||||
Staat het hokje naast Navigon aangevinkt? Zo ja, dan zou de app normaal gezien moeten worden gesynchroniseerd.
|
|
|||
|
|||
er is geen hokje..
programmas onder vivliotheek toch? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja het is aangevinkt.. maar staat alsnog iet op mijn iphone
|
|
||||
|
||||
Heb je je iPhone vervolgens gesynchroniseerd?
|
|
|||
|
|||
Hij werkt nu
Dankjewel! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan hè
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het opgelost is, dit topic kan dus dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: apps op iPhone op andere comp zetten? | Nafets | Muziek, foto & video | 5 | 06-10-10 22:52 |
Apps op Iphone zetten geeft problemen | jives | iPhone Apps | 1 | 07-09-10 01:05 |
Problemen om apps op mijn Iphone 3 gs te zetten | Ankie | iPhone Apps | 0 | 14-07-10 10:58 |
Apps op me iphone zetten | Mikebloemberg | Archief | 1 | 17-04-10 19:22 |
apps terug zetten op Iphone | leenkat | iPhone Apps | 10 | 24-02-10 23:07 |
|
|