//

Apps opnieuw "kopen"

Apps opnieuw "kopen" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik al enige tijd een iphone 2g en over een paar weken hoop ik de iphone 4 te krijgen. De nieuwe iphone ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-10, 15:04
IphoneCasey IphoneCasey is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard Apps opnieuw "kopen"

Nu heb ik al enige tijd een iphone 2g en over een paar weken hoop ik de iphone 4 te krijgen. De nieuwe iphone ga ik met een nieuwe pc+itunes synchroniseren maar wel met dezelfde itunes account die ik nu ook gebruik. Moet ik nu reeds aangekochte apps op mn nieuwe iphone wel of niet nog een keer betalen?

Gr. Iphonecasey
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-10, 15:58
Dennis_dude Dennis_dude is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

nee, als je hetzelfde account gebruikt in iTunes waarmee je de orginele aankopen hebt gedaan, dan zal hij de melding geven dat je de app reeds hebt aangeschaft en vragen of je hem nog een keer wil downloaden.
  #3  
Oud 21-09-10, 16:09
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_dude Bekijk bericht
nee, als je hetzelfde account gebruikt in iTunes waarmee je de orginele aankopen hebt gedaan, dan zal hij de melding geven dat je de app reeds hebt aangeschaft en vragen of je hem nog een keer wil downloaden.
Toch moet je hierbij goed opletten. Ik heb hetzelfde bij de hand gehad toen ik van PC naar Mac migreerde. Mijn aankopen zijn toen niet goed meegekomen in de backup. Ik dus vrolijk opnieuw 'gekocht' in de veronderstelling dat dat gratis zou zijn. Nou, mooi niet dus. Kreeg alsnog een rekening gepresenteerd. Daar contact over opgenomen met Apple en daar hebben ze de zaak keurig recht gebreid. Je zie op het CC afschrift de betaling en hun correctie daarop netjes vermeld.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #4  
Oud 21-09-10, 16:15
IphoneCasey IphoneCasey is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Ok, als het goed is moet het goed gaan dus. Maar ik maak dus geen backup van mijn oude iphone. Ik log op mn nieuwe iphone gewoon met mn huidige itunes gegevens in en dan wil de reeds betaalde apps gaan downloaden op mn nieuwe telefoon.
  #5  
Oud 21-09-10, 17:37
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneCasey Bekijk bericht
Ok, als het goed is moet het goed gaan dus. Maar ik maak dus geen backup van mijn oude iphone. Ik log op mn nieuwe iphone gewoon met mn huidige itunes gegevens in en dan wil de reeds betaalde apps gaan downloaden op mn nieuwe telefoon.
De back up die ik bedoel was van mijn iTunes folders waarin alle apps en aankopen behoorden te staan.. De apps had ik, maar niet de door mij gekochte audiobestanden... Het ging dus mis toen ik die opnieuw wilde downloaden..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes start iedere keer "opnieuw" op iMarvin. iTunes 0 15-06-10 15:44
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
iPhone 1e gen.: Niet meer op te starten na "Stel opnieuw in" MarcelK Unlock 1 16-12-09 12:36
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.