Bumper case app werkt maar 1x discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een zwarte bumper voor mijn iphone 4 besteld via het bumper case apje. Nu heb ik deze order geannulleerd (wilde een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bumper case app werkt maar 1x
Hallo, ik had een zwarte bumper voor mijn iphone 4 besteld via het bumper case apje. Nu heb ik deze order geannulleerd (wilde een andere bestellen) via itunes en daarna hier ook een bevestiging van gekregen via mail..
Nu is het zo dat het bumper case ap niet meer werkt! Als ik inlog staat er dat er al een order ontvangen is via deze iphone 4! Ik heb de app al weggegooid en opnieuw geinstalleerd maar dan krijg ik weer dezelfde melding. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bellen naar het nummer dat in de app vermeld staat.
Hij controleert namelijk je imei nummer en verifieert of dit een iPhone 4 is en of je al hebt besteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bel liever geen 0900 nummer. Dan is het "gratis" verhaal er zo vanaf. |
|
||||
|
||||
Tsja, het zal kiezen worden: naar dat nummer bellen of geen case. Of je kan eventueel even zoeken naar een e-mailadres van Apple.
|
|
|||
|
|||
Heb dezelfde vraag haha, kan je na annulering nog nieuwe bumpers aanvragen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Apple gemailt via itunes. Nu heb ik eindelijk mail terug maar snappen ze het probleem niet. Heb het nog een keer uitgelegd en hoop snel mailtje terug te krijgen!
|
|
|||
|
|||
Hoop voor je dat het is gelukt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha dat is beter. Misschien wel een beetje veel moeite voor moeten doe, maar het is gelukt. Suc6 met je Bumper
|
|
|||
|
|||
ik heb sinds vorige week maandag de iphone binnen.
via xl voordeel. zonder simlock. maar waar kan ik deze app vinden ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry voor de late reactie, hij staat onder: iPhone 4 Case Program Succes er mee,, groetjes PS. Hier nog een linkje voor je: http://www.apple.com/iphone/case-program/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Bumper...wederom een Case topic | jap74 | iPad algemeen | 1 | 27-10-10 19:27 |
Bumper Case | dcoolsaet | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-07-10 14:09 |
|
|