//

iTunes remote LAN

iTunes remote LAN discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om iTunes te bedienen van een iMac die op een LAN zit en dus zonder wifi. De iPhone zit echter wel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-10, 22:17
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard iTunes remote LAN

Is het mogelijk om iTunes te bedienen van een iMac die op een LAN zit en dus zonder Wi-Fi. De iPhone zit echter wel op Wi-Fi.

situatie:
Op zolder staat een iMac via LAN verbonden met het netwerk maar het Wi-Fi heeft op zolder (vrijwel) geen bereik. Kan ik met een bepaald programma iTunes toch bedienen als ik beneden ben en op mijn iPhone wel beschik over Wi-Fi?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-10, 22:43
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Zowel bedraad als met Wi-Fi zit je verbonden met een netwerk via de router. Je iPhone stuurt via Wi-Fi een pakketje naar de router die het weer via de draad naar je mac zal sturen.

Het gaat er dus om dat je iPhone en je mac via het zelfde netwerk verbonden zijn.

Laatst gewijzigd door eentje; 16-06-10 om 22:45. Reden: Typo plus more info
  #3  
Oud 27-09-10, 18:17
koendel koendel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dit porbleem ook, mijn pc zit aan draad en ipod via Wi-Fi. alleen mijn laptop doet het aangezien hij ook via Wi-Fi is verbonden. toch wil ik graag mijn pc ook besturen dus heeft iemand een oplossing?
  #4  
Oud 27-09-10, 22:24
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Ik begrijp de vraag niet zo, maar ik gebruik de Apple remote App vanaf de iPhone en yTrack vanaf de iPad (beide Wi-Fi) om mijn iTunes op iMac LAN aan te sturen en via AirTunes te beluisteren in de woonkamer.
Misschien helpt dit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Vista / Remote / AirPort Express / iTunes [probleem] neoMagic iTunes 15 12-08-11 20:12
Windows: iTunes en remote app ik_ben_Mark iTunes 1 08-12-10 18:51
remote voor itunes probleem ampeter iPhone Apps 9 21-02-09 08:12
Windows: Itunes remote Miura iTunes 8 06-08-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.