Twitter Apps loggen niet meer in discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even gezocht maar heb geen vergelijkbaar topic gevonden. Ik weet niet of meerdere mensen dit probleem hebben, maar ik kan met geen enkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter Apps loggen niet meer in
Ik heb even gezocht maar heb geen vergelijkbaar topic gevonden.
Ik weet niet of meerdere mensen dit probleem hebben, maar ik kan met geen enkel programma meer inloggen op mijn twitter-account, behalve via de safari browser.. Het rare is dat echofon het wel blijft doen, maar als ik daar opnieuw inloggen piktie het ook niet meer.. Twitbird, Echofon, Twittelator, SimplyTweet zijn al 4 applicaties welke niet willen inloggen.. Doe ik iets verkeerd? Zijn er tips? Is dit een bekend probleem van twitter/apple? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
EDIT : Gevonden na lang googlen..
Tijdsinstellingen van server en iphone verschilden! Slotje mag erop! Laatst gewijzigd door Waltero; 28-09-10 om 13:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter apps | npolm | iPhone Apps | 7 | 08-08-11 13:27 |
apps niet meer op pc | innodirk | iPhone Apps | 2 | 27-05-11 12:05 |
Twitter voor iPhone werkt niet meer na update onder fw 3.1.x | eentje | iPhone Apps | 29 | 10-08-10 00:34 |
[twitter-apps] Refresh Scroll | fybz | iPhone Apps | 5 | 12-01-10 12:31 |
|
|