Twitter apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd welke app jullie gebruiken voor je Twitteraccount(s). Daarnaast heb ik een specifieke vraag: Ik zoek een app die het volgende kan: - manual ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter apps
Ben benieuwd welke app jullie gebruiken voor je Twitteraccount(s).
Daarnaast heb ik een specifieke vraag: Ik zoek een app die het volgende kan: - manual retweet (dus te editen) - sync functie - geen ads - goed vormgegeven - push meldingen - multitasking IS nog een lastige keuze, Tweetdeck kan niet multitasken, Teewee geen push, Twitter heeft de #dickbar, Echofon ads en geen manual RT... kortom...... Wie heeft DE Twitter app die we allemaal zoeken...? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Echofon pro en je hebt geen ads.
En in Echofon kan je kiezen voor "Retweet with Comment". Daar kan je manueel de bewuste tweet aanpassen. Alle ander functies zijn ook aanwezig. Dus lijkt wel de perfecte app te zijn. |
|
||||
|
||||
Echofon pro. Al had ik soms wat negatieve ervaringen met het Syncen. (Gebeurde soms gewoon weg niet goed.)
|
|
|||
|
|||
Ook nog goedkopere alternatieven? Heb hem niet gejailbreaked en slechts arme student haha
|
|
||||
|
||||
LOL, beetje vreemde uitvlucht ...
Een iphone 4 kopen kan dan weer wel, een app van een paar euro ineens niet meer. Als de app echt alles heeft wat je zoekt in een app is hij dat toch waard? |
|
|||
|
|||
ja true..
Maar ben verslaafd aan kopen van apps, ben aan het afkicken.. rekening loopt aardig op en JB-en vind ik beetje eng/zonde |
|
|||
|
|||
vraagje.
Als ik twitter berichten via de ipad wil lezen, krijg ik deze niet allemaal te zien. Op de computer kan ik ze dus wel zien, maar niet op de ipad. Hoe kan dit?en hoe is dit op te lossen? Graag jullie reactie, of welke app? Op de computer kan je ook kiezen voor top, all of met link, op de ipad kan dit niet, zijn daarom niet alle tweets leesbaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
applicatie, twitter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter Apps loggen niet meer in | Waltero | iPhone Apps | 1 | 28-09-10 12:53 |
[twitter-apps] Refresh Scroll | fybz | iPhone Apps | 5 | 12-01-10 12:31 |
|
|