Geen bevestigings SMS What's APP discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi All, Ik heb What's App geinstalleerd op mijn Iphone. Om het te gaan gebruiken zou ik een bevestigingsmail moeten onvangen. Helaas....niet ontvangen. Het programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bevestigings SMS What's APP
Hi All,
Ik heb What's App geinstalleerd op mijn Iphone. Om het te gaan gebruiken zou ik een bevestigingsmail moeten onvangen. Helaas....niet ontvangen. Het programma kent een knop Contact Support. Maar tot op heden geen bericht van de programma makers. (inmiddels drie weken) Ik krijg de opmerking dat ik het programma niet mag verwijderen of nogmaals aanschaffen. Iemand een idee hoe ik What's App aan de praat krijg? JW |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bevestigings-sms? is dat nieuw? Bij mij was het neerladen en gaan......
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 30-09-10 om 15:29. |
|
|||
|
|||
Krijg de volgende melding:
To complete your phone number verification please enter the 3 digit activation code. |
|
||||
|
||||
Das raar, de app ziet je foon nummer toch gewoon.
Maar blijkbaar is dat nieuw, sorry, geen verstand van. |
|
|||
|
|||
Is geen mail.. Maar een sms.
Je moet je telefoonnummer invullen, dan krijg je een bevestigingscode naar je mobiel gesmst, deze vul je in en gaan met die banaan
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde. Onder het invullen van die security code zit een knop 'contact support'. Klik erop, zit al een voorgeprogrammeerd mailtje in. Versturen en ik had letterlijk binnen 30 seconden mijn code per sms binnen daarna.
Zou dat even proberen |
|
|||
|
|||
je moet gewoon je telefoon nummer invullen, maar je moet hierbij wel opletten dat je de goeie regio/land code of hoe je dat ook noemt invult..
|
Labels |
geen bevestigings sms, start niet, whats app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AppleStore geen bevestigings-email | Coentje44 | iPhone algemeen | 8 | 24-09-10 08:53 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Sms-app (versturen) tijdens gebruik andere app | Romek | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-02-10 21:24 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|