App die de facetime camera gebruikt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, bestaat er ergen een app waarmee je de facetime camera kan gebruiken. Om bv te chatten. Of zoals skype? Ik bv met iphone iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App die de facetime camera gebruikt?
Beste,
bestaat er ergen een app waarmee je de facetime camera kan gebruiken. Om bv te chatten. Of zoals skype? Ik bv met iphone iemand anders op de pc. Bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
fring eens proberen gebruik ik
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan dan je camera gebruiken en een video gesprek voeren via je iphone. Als je je inlogd met je msn account krijg je al je msn contacten te zien
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh. wacht, Fring visually impaired version werkt niet op IOS4. Ik heb Fring geinstalleerd en log in met mijn msn account, maar ik zie niet dat er iemand online is. En msn zie ik het wel. Daarnaast heb ik alsnog op een naam geklikt in Fring om video call te maken en krijg de melding dat MSN Live does not support video calls. Hoe hebben jullie het nou opgelost.
Komt tijd komt ...... Laatst gewijzigd door themasterf; 27-09-10 om 13:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hetzelfde probleem hier. Met die ene persoon misschien fring op zin pc zetten en opstarten? |
|
|||
|
|||
Ik heb alles nog eens uitgezocht.
Op de nieuwe versie van Fring kan je, je skynet accounts niet meer overzetten. Dus is het niet meer mogelijk om via fring naar skype te bellen of videocallen. Skype is bezig met app dat je kan video callen naar gsm of pc ook via 3 G. Dus zal nog wachten zijn. Grtz Laatst gewijzigd door memphis; 01-10-10 om 10:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
quickpwn gebruikt: nu vraag die om simkaart activatie | dunjapunja | Unlock [archief] | 10 | 08-10-08 12:07 |
|
|