Met de Iphone gekochte app verwijderd.. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ..maar vrienden dat was niet de bedoeling! vanochtend what's app gekocht maar onbedoeld verwijderd. Moet ik deze app dan opnieuw kopen of is hij nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met de Iphone gekochte app verwijderd..
..maar vrienden dat was niet de bedoeling!
vanochtend what's app gekocht maar onbedoeld verwijderd. Moet ik deze app dan opnieuw kopen of is hij nog te vinden ergens op mijn iphone of in de appstore.. ja, enorme leek nog Alvast bedankt! daduk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nope, gewoon opnieuw aan klikken in AppStore, je betaald geen twee keer. ( had je ook kunnen vinden in de search)
|
|
|||
|
|||
ok dank.
excuus voor niet zoeken. groet, daduk |
|
||||
|
||||
Opgelost dus
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel gebruikers op gekochte app? | Graf Zum Kotzen | iPhone Apps | 1 | 14-03-11 22:50 |
app verwijderd uit itunes en iphone terughalen ? | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 3 | 12-03-11 19:46 |
iPhone app verwijderd, maar niet helemaal!? | libia | iPhone Apps | 19 | 12-01-10 20:24 |
Gekochte (verwijderde) app terugvinden? | Teun | iPhone Apps | 8 | 24-06-09 13:58 |
|
|