Gekochte (verwijderde) app terugvinden? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb enkele weken terug de app "Telefoonboek" gekocht. Deze heb ik alleen op mn iPhone gekocht en dus niet gesynchroniseerd met m'n PC. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gekochte (verwijderde) app terugvinden?
Hoi,
Ik heb enkele weken terug de app "Telefoonboek" gekocht. Deze heb ik alleen op mn iPhone gekocht en dus niet gesynchroniseerd met m'n PC. hierna heb ik een restore gedaan, wegens 3.0 en Jailbreak, maar ben ik de App dus kwijt. Ik heb wel een reservekopie gemaakt. Is het mogelijk om deze app (die niet meer in de app store staat) terug te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee dan is het niet meer mogelijk. |
|
|||
|
|||
gewoon terug opzoeken je kan hem toch gewoon weer gratis installeren
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.iphoneclub.nl/30405/telef...m_campaign=rss Laatst gewijzigd door 893; 24-06-09 om 12:59. |
|
||||
|
||||
je maar een linkje naar je eigen ducument op je eigen computer 893
|
|||
|
|||
Je kan toch aan iemand vragen het ongecrackte .ipa bestandje voor je te uploaden. Dit is toch niet illegaal, omdat je de app al hebt gekocht en je daarom ook geautoriseerd bent hem te installeren?
Moderator: Als dit wel illegaal is verwijder dit bericht s.v.p. |
|
||||
|
||||
Dat klinkt me inderdaad niet illegaal in de oren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel gebruikers op gekochte app? | Graf Zum Kotzen | iPhone Apps | 1 | 14-03-11 22:50 |
Een gekochte App op meerdere iPhones? | mclos | iPhone Apps | 8 | 12-11-10 18:45 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
iPhone terugvinden met een App? | Jakiie | Desktop-applicaties | 4 | 14-09-08 19:45 |
|
|