Belminuut teller (telfort abbo) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G en daarbij heb ik een Telfort sim-only abbonement. Bij dat abbonement kan ik niet zien hoeveel belminuten ik nog over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belminuut teller (telfort abbo)
Ik heb een iphone 3G en daarbij heb ik een Telfort sim-only abbonement.
Bij dat abbonement kan ik niet zien hoeveel belminuten ik nog over heb, in dit abbonement worden alle minuten afgerond (1.32 = 2 minuten). Ik ben op zoek naar een applicatie waarbij ik kan zien hoeveel minuten ik al heb gebeld, en waar het dus PER MINUUT (niet seconden) wordt berekent. Weet iemand hier een applicatie voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook naar opzoek, heb nog geen gevonden alleen voor T-Mobile en Vodafone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die waarschuwd 10 sec voor einde belminuut? | sys50000 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 14-09-10 10:10 |
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo | Guest-20201028093429 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-01-10 22:26 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
In plaats van iphone abbo - sim only abbo | taipie | Odido (T-Mobile) | 1 | 14-08-08 10:51 |
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? | Duivenman | Odido (T-Mobile) | 15 | 18-07-08 19:47 |
|
|