Gezocht: netwerk diagram maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu al 2 dagen aan het spitten in de AppStore naar een programma waar ik een netwerk diagram kan maken, heeft iemand suggesties?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: netwerk diagram maken
Ik ben nu al 2 dagen aan het spitten in de AppStore naar een programma waar ik een netwerk diagram kan maken, heeft iemand suggesties?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een netwerk diagram.
|
|
|||
|
|||
Een computer netwerk grafisch in kaart brengen. En dit niet autom. door een scan maar gewoon door afbeeldingen met verbindingen te maken zoals in visio.
|
|
|||
|
|||
Grafisch ben ik nog nooit tegengekomen. Ik gebruik hiervoor iNet of Scany. iNet bevalt me het beste.
|
|
|||
|
|||
Zoek anders even op google naar network diagram dan zie je wat ik bedoel... het is iets anders dan wat jij in je hoofd hebt denk ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, een netwerk tekenen bijvoorbeeld voor een klant of beter bij een klant middels iphone of ipad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi netwerk in de auto maken, kan dit? | iPatphone | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 09-01-11 19:20 |
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-11-10 11:41 |
Netwerk browser gezocht | B3rt | iPhone algemeen | 0 | 29-05-10 22:02 |
Gezocht developer om app af te maken | edward007 | Archief | 8 | 02-10-09 17:25 |
|
|