wijzigen taal in app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, ik heb een vraagje. Ik heb de app "arround me" gedownload. In Itunes staat bij de specificaties dat deze app in verschillende talen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wijzigen taal in app
Beste forumleden,
ik heb een vraagje. Ik heb de app "arround me" gedownload. In Itunes staat bij de specificaties dat deze app in verschillende talen werkt. Na het downloaden blijkt echter alles in het Engels te staan. Is er een manier om de taal van een app te wijzigen ? Alvast bedankt voor juliie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er echt niemand die hier een oplossing voor heeft ?
|
|
|||
|
|||
Hey Spreeuwke,
Nee, volgens mij heeft niemand hier een oplossing voor. Ik heb hem er zelf op staan en blijf ook bij het Engels. Als ik de recensies lees dan hebben de overige gebruikers het ook in het Engels. Wellicht dat de oplossing zit in het upgraden naar de versie zonder reclame? Zelf heb ik het geld er niet voor over.... |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie gerOnimo !
Ik zal het dan ook maar met de engelse versie blijven doen. Ik vind het trouwens een zeer goede app, zeker in het buitenland erg nuttig ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App-icoontjes in onderste rij wijzigen | Lian1966 | iPhone Apps | 2 | 09-01-11 18:10 |
Standaard (camera) app wijzigen | iMarvin | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-04-10 14:37 |
Navigon: Taal wijzigen in Navigon | dirkuijt | iPhone Navigatie | 27 | 02-11-09 17:28 |
App taal | Ouïstiti | iPhone Apps | 1 | 26-08-09 21:18 |
App store taal | swiebertje | iPhone Apps | 2 | 01-07-09 22:18 |
|
|