computer niet meer gemachtigd/niet synchroniseren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Enkele weken geleden had ik een nieuwe Iphone 4 met van t-mobile Ik heb toen app gedowload en gesynchronisserd op mn computer. Na een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
computer niet meer gemachtigd/niet synchroniseren
Hallo,
Enkele weken geleden had ik een nieuwe Iphone 4 met van t-mobile Ik heb toen app gedowload en gesynchronisserd op mn computer. Na een aantal keren gaf mij Itunes de melding dat mijn computer niet meer gemachtigd was en ik daardoor niet alle apps op mn iphone kreeg. Als ik de computer dan opnieuw machtig als hij daar om vraagt, krijg ik weer het bericht "uw computer is al gemachtigd". Ik heb nu een simlockvrije Iphone 4 met vodafone netwerk en heb die opnieuw proberen te synchroniseren, maar alle apps die ik had komen niet meer op de Iphone. Zelfde probleem, geen machtiging. (?) Is iemand hier bekend mee? Hoe kan het dat ik niets meer kan synchroniseren? Snap er niks van. Groetjes, Caroline |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Caroline,
kijk even bij dit artikel: https://forum.iculture.nl/f8/ap...ronisatie.html en anders bij Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store Succes! |
|
|||
|
|||
Dankje! Ik zal dit ook gaan uitprobreren.;-)
Gr,Caroline |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pc's niet gemachtigd om apps over te zetten | bartike | iPad algemeen | 2 | 01-02-11 19:20 |
computer herkent de iphone niet meer | tatoe | iPhone algemeen | 3 | 15-05-10 08:00 |
Computer niet gemachtigd | Dragon | Archief | 1 | 21-06-09 22:55 |
Niet synchroniseren op 2e ( andere) computer | Ab Visser | iTunes | 0 | 08-05-08 02:19 |
computer detecteerd iphone niet meer | YvesT | Unlock [archief] | 4 | 08-05-08 01:58 |
|
|