//

Niet synchroniseren op 2e ( andere) computer

Niet synchroniseren op 2e ( andere) computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een Iphone uit Amerika meegenomen en alles werkt prima. Heb onderweg steeds alle synchronisatie op de laptop gedaan maar 1) nu ik wil synchroniseren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-08, 01:19
Ab Visser Ab Visser is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Flevopolder
Berichten: 5
Post Niet synchroniseren op 2e ( andere) computer

Net een Iphone uit Amerika meegenomen en alles werkt prima.
Heb onderweg steeds alle synchronisatie op de laptop gedaan maar
1) nu ik wil synchroniseren met de grote I-Mac nu weigert hij. De computer zegt dat hij het contact met de I-Phone niet kan maken omdat de I-Phone niet reageert. Vreemd omdat het via mijn laptop wel lukt.
2) Na een nieuw systeem kan hij ook mijn emailsaccounts niet meer syncroniseren. Hij meldt dit leuk in itunes maar ik heb er niets aan. Hij zegt dat het niet kan omdat zich een fout heeft voorgedaan bij het opnieuw instellen van recordidentifiers ( wat zijn dat ?? kan ik het verhelpen)
Herkent iemand de problemen ? Waar zal ik het moeten zoeken.
3. Hoe kan ik data op mijn Iphone zetten ik heb nog ruimte zat over . Op de oude eerste Ipod was het eenvoudig maar hier durf ik niets uit te proberen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad synchroniseren op een andere computer Lennertxl iTunes 1 15-11-10 21:53
computer niet meer gemachtigd/niet synchroniseren Caroline17 iPhone Apps 2 07-10-10 16:18
Windows: synchroniseren na jailbreak door andere computer marjoleinv88 iTunes 0 28-01-10 16:29
Windows: Andere computer Jubal iTunes 2 11-07-09 11:39
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer kiteseb Desktop-applicaties 0 13-02-08 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.