synchroniseren na jailbreak door andere computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi.. Ik heb mijn telefoon laten jailbraiken door iemand anders en dus op een andere computer.. Nu probeer ik mijn telefoon te synchroniseren met itunes.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren na jailbreak door andere computer
Hoi..
Ik heb mijn telefoon laten jailbraiken door iemand anders en dus op een andere computer.. Nu probeer ik mijn telefoon te synchroniseren met itunes.. en als ik dan op synchroniseren klik stopt ie naar een paar seconde.. en dan is er niks gebeurt.. iemand een idee wat ik moet doen? Ps. Er staat nu blackra1n en cydia op.. Laatst gewijzigd door marjoleinv88; 28-01-10 om 18:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad synchroniseren op een andere computer | Lennertxl | iTunes | 1 | 15-11-10 22:53 |
Windows: Andere computer | Jubal | iTunes | 2 | 11-07-09 12:39 |
3.0 op andere computer downloaden | jeffreystoffer | Archief | 3 | 15-06-09 16:31 |
Niet synchroniseren op 2e ( andere) computer | Ab Visser | iTunes | 0 | 08-05-08 02:19 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|